A čo keď mám pravdu?

Autor: Jaro Soboň | 13.12.2011 o 9:20 | Karma článku: 6,56 | Prečítané:  1402x

Náš zákazník náš pán. Pre mnohých podnikateľov je to fráza ktorá im nič nehovorí. Zaujíma ich len jedno, a to, nech od zákazníka prídu peniaze.

Kamarát si nedávno objednal externý disk z internetového obchodu Pixmania.sk. Obchod ako taký na Slovensku ani neexistuje, len tu má jednu pobočku ktorá vybavuje objednávky a reklamácie. Samotné sídlo obchodu je vo Francúzsku.
Disk ktorý si objednal stál 80eur a mal mať kapacitu 1000GB. Po týždňovom čakaní mu nakoniec došiel disk s kapacitou 500GB čo aj technicky menej zdatný človek uzná že je to len polovica kapacity akú pôvodne chcel. Cena bola nezmenená a žiadne vysvetlenie prečo mu poslali iný tovar za rovnakú cenu nedostal. Tak tam volal, vysvetlil situáciu a nakoniec z toho celého vyplynulo, že oni dostali objednávku na 1000GB disk, on dostal potvrdenie že si objednal 1000GB disk, ale oni zistili, že taký disk na sklade už nemajú, tak si svojvoľne zmenili objednávku v ich systéme ako im vyhovovalo. Samozrejme, zákazníka o tom neinformovali a on žil v domnienke že je všetko ako má byť.

To, že nám občas príde tovar ktorý sme si neobjednali je ešte akceptovateľné. Veď sme ľudia a robíme chyby. Ale to že si spoločnosť dovolí zmeniť objednávku tak ako jej to vyhovuje, a zákazníkovi to neoznámi je neakceptovateľné.
V podstate je ten zákazník okradnutý (pokiaľ by to neriešil a nereklamoval), objedná si tovar za 80eur, dostane úplne iný, v možno polovičnej hodnote ale zaplatí ako za pôvodne objednaný.

Kamarát, pohoršený správaním pixmanie obvolal patričné úrady na Slovensku. Dali mu dali za pravdu, s tým že má právo žiadať tovar ktorý si objednal za cenú ktorú si ho objednal. Keby to chcel ďalej riešiť, samozrejme by sa dalo - súdnou cestou, čo je v tomto prípade asi zbytočné.

Skončilo to tak, že pixmánia poslala kamarátovi peniaze naspäť.

Poučenie:  Využiť vševedúci google a napísať do neho: Meno_Obchodu +”zlé skúsenosti” a sledovať výsledky a ich počet.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí, tvrdí nová aplikácia určená pre deti bohatých.

TV

Chcete cvičiť? Takto si zostavíte ten správny tréningový plán

Tréner Radovan Gergeľ radí, ako začať cvičiť.


Už ste čítali?